Stephane Etrillard: 30 minut dla efektywnego osobistego marketingu
W książce 30 minut dla efektywnego osobistego marketingu Stephane Etrillard twierdzi – i ja się z nim zgadzam – że każdy z nas nie tylko może, ale faktycznie jest kimś – trzeba tylko umieć to odpowiednio pokazać. I autor nam odpowiednio pokazuje, jak to zrobić. Z książki dowiemy się między innymi, jak sprawdzać samego siebie, jak werbalnie i niewerbalnie prezentować swoje atuty i w jakim środowisku, jak wyznaczać swoje cele, jak się skutecznie komunikować i przekonywać innych. A wszystko w zwięzłej i wyjątkowo komunikatywnej – a jakże – formie.
Grzegorz Tomicki
Czy masz problemy z pokazaniem się we właściwym świetle? Czy chwalenie się swoimi osiągnięciami sprawia Ci trudność? Osobisty PR jest sztuką autoprezentacji, własnego marketingu.
Naucz się, w jaki sposób:
– rozpoznać swoje mocne strony i je rozwijać
– prezentować sobą więcej niż dotąd
– analizować swój potencjał, a następnie konsekwentnie go rozwijać
– odnaleźć cele po to, by je potem osiągnąć
„Aby osiągnąć sukces, musisz przyjąć stanowisko swego partnera i patrzeć na różne sprawy z jego perspektywy”. (Henry Ford)
Pliki do pobrania:
⇒ Spis treści
⇒ Przykładowy fragment książki
(Źródło: https://www.kos.com.pl)
Autor: Stephane EtrillardTytuł: 30 minut dla efektywnego osobistego marketingu
Tytuł oryginału: 30 Minuten für gelungene Selbst-PR
Tłumaczenie: Emilia Olbińska
Wydawca: Wydawnictwo Kos
Miejsce i data wydania: Katowice 2011
Liczba stron: 96
ISBN: 9788360528778
Stéphane Etrillard uchodzi za największego eksperta w zakresie osobistej suwerenności oraz zalicza się do najbardziej fachowych trenerów w dziedzinie gospodarki i coachingu nowej generacji. W głównej mierze zajmuje się warsztatami komunikacji i dystrybucji. Odnosi sukcesy na polu prywatnego coachingu, a także otwartych seminariów z retoryki, dialektyki i osobistego PR-u. Należy do 100 najlepszych mówców (Excellent Speakers). Jest członkiem German Speakers Association.
Dodaj komentarz