Philip G. Zimbardo, Michael R. Leippe: Psychologia zmiany postaw i wpływu społecznego
Jeśli jesteś osobą kupującą lub sprzedającą towary, funkcjonujesz w grupach społecznych (a nikomu nie udaje się pozostać dłużej poza nimi), jeśli wchodzisz w relacje z innymi ludźmi, jesteś obiektem oddziaływań przekazów prasowych, radiowych i telewizyjnych, a chcesz poznać zasady oddziaływania na ciebie oraz możliwości własnego oddziaływania na innych, to jest to książka dla ciebie. Autorzy – wybitni psychologowie społeczni – przeprowadzają nas przez świat wpływów wywieranych i doświadczanych.
Wiedza, jaką zdobędziemy po lekturze książki, pomoże nam w skutecznej samoobronie przed niechcianymi wpływami, a jednocześnie nauczy nas umiejętności oddziaływania na innych. Książka zawiera abecadło wpływu i zmiany postaw, zasady wywierania wpływu na innych oraz reguły zmiany zachowań. Autorzy podają sposoby obrony przed niechcianymi wpływami oraz ukazują funkcjonowanie oddziaływania społecznego w handlu, na sali sądowej czy w służbie zdrowia.
Autorzy: Philip G. Zimbardo, Michael R. Leippe
Tytuł: Psychologia zmiany postaw i wpływu społecznego
Tytuł oryginału: The Psychology of Attitude Change and Social Influence
Tłumaczenie: Paweł Kwiatkowski
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Miejsce i data wydania: Poznań 2004
Liczba stron: 504
ISBN: 83-7298-525-1
Dodaj komentarz